Kvalitet & Izvrsnost 1-2/2013 |
Poštovani čitaoci,
Pred vama je prvi dvobroj časopisa „Kvalitet i izvrsnost“ čiji je izdavač Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost (FQCE).
U nastavku možete pročitati neke od članaka i radova koje smo posebno izdvojili iz ovog broja.
Kvalitet & Izvrsnost 1-2/2013 Info blok
| Strategija za budućnost: Pogled iz Srbije (Vladimir SImić)
| Modeliranje razvoja TQM-a (Dr. sc. Miroslav Drljača)
| Efektivan regionalni ekonomski razvoj: Pristup unapređenju kvaliteta i liderstva (Prof. dr Slavko Arsovski)
| Procjena nivoa zrelosti primjenom alata za samoocjenjivanje (Jelena Jovanović, Piotr Kafel, Zdravko Krivokapić, Aleksandar Vujović)
| Razvoj modela za poboljšavanje performansi poslovnih procesa primjenom benčmarkinga (Mr Radivoje Mićunović, doc. dr. Aleksandar Vujović, prof. dr Zdravko Krivokapić, doc. dr Jelena Jovanović)
| Infrastruktura kvalitete ključ je ostvarenja vrhunske kvalitete sustava i proizvoda (Nataša Markulin Grgić, dr. sc. Marko Bešker)
| Kvalitet i održavanje u modelu svjetske klase proizvodnje (WCM) (Miodrag Bulatović, Dušan Đurović)
| Sustainable balanced scorecard: Strategija održivog razvoja (Ivan Pribićević)
| Naručilac do kvalitetnih dobara kroz Zakon o javnim nabavkama (Sci Tomislav A. Đorđević, prof. dr Branislav V. Jakić)
| Dve godine sa ISO 26000: Neka iskustva, dileme i kako dalje (Mr Dušan Stokić)
| ISO/IEC 20000-1:2011 Information technology/Service management: Zahtevi sa stanovišta sertifikacije (Dr Dejan Curović, Siniša Simić)
| FSC standardi – Uslov za poboljšanje konkurentnosti u šumarstvu, drvnoj industriji i industriji papira (Slavoljub Petrović)
| Zdravlje 2020: Nova evropska politika za zdravlje – Novi izazovi (Prof. dr Olga Cvetanović)
| Korišćenje pokazatelja kvaliteta u procesima unapređenja na primeru zdravstvenih usluga (Radomir Bošković)
| Zadovoljstvo korisnika usluga u zdravstvenoj ustanovi (Čedomir Jovanović, Ružica Jelisić, doc. dr Zlatko Maksimović, dr Sanja Radovanović, dr Srđan Mijatović)
| Uticaj merenja stepena zadovoljstva potrošača na prodajne rezultate Beohemije (Ivana Stevanović, Stanojla Obradović)
| Struktura i uticaj konflikata na kvalitet usluga u lokalnoj samoupravi (Prof. dr Zoran Punoševac, Irena Stojanović, Aleksandar Krnjević)
| Motivacija i zadovoljstvo zaposlenih u ŽPCG AD, uslov unapređenja kvaliteta (Mr Milenko Šaranović)
| Uspostavljanje i implementacija sistema menadžmenta bezbednošću informacija: Iskustva i preporuke (Dr Radoslav Raković)
| Održivo upravljanje otpadom: Od otpadnog mulja do oplemenjivača zemljišta (Tamara Ilić, Valerija Kovačev)
| Metode i tehnike za unapređenje IMS-a u RB „KOLUBARA“ (Dragan Miladinović, Dejan Zekić)
| Uticaj uvođenja ISO 9001:2008 na zadovoljstvo korisnika usluga Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje (Marica S. Bašić, Iva M. Lukić, Saša V. Šljivančanin, Živana C. Ilić, Biljana S. Šutanovac)
| Uticaj primjene sistema menadžmenta kvalitetom na povećanje efikasnosti upisa jahti u registar jahti Crne Gore (Ćazim Alković, Goran Kastratović)
| Uvođenje sistema zaštite životne sredine na aerodromima zemalja u tranziciji (Mr Ana Juzbašić)
| Komplementarnost zahtjeva ISO 9001 sa konvencijama (SOLAS, MARPOL i LOAD LINE) i njihova usaglašenost saobaveznim pravilima u kompaniji (Mr Pavle K. Popović, Lazar Todorović, mr Nikola Vukčević)
| Uspostavljanje, preispitivanje i dokumentovanje politike kvaliteta (Mr Branko Matić)
|
ISO 9001: projekcija za narednih 25 godina
(Branislava Milovanov)
|